Pytanie i odpowiedź do postępowania pn. :Zakup wraz z dostawą zasłon i firan na potrzeby Domów Studenckich Akademii Kultury Fizycznej im. B. Czecha w Krakowie

Pytanie i odpowiedź do postępowania pn. :Zakup wraz z dostawą zasłon i firan na potrzeby Domów Studenckich Akademii Kultury Fizycznej im. B. Czecha w Krakowie.

 

Znak sprawy : K-2.381/17/BIP/2025

Termin składania ofert pozostaje bez zmian. 

 

Załączniki:
Pobierz plik (Odpowiedź na pytanie z dn. 16.05.2025 r..PDF)Odpowiedź na pytanie z dn. 16.05.2025 r..PDF[ ][ ]Teresa Bajor267 kB2025-05-16 14:56

INFORMACJA O PONOWNYM WYBORZE OFERTY : Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych AKF w Krakowie wraz z przygotowaniem dokumentacji poaudytowej.

INFORMACJA O PONOWNYM WYBORZE OFERTY : Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych AKF w Krakowie wraz z przygotowaniem dokumentacji poaudytowej.

Znak sprawy : K-2.381/11/BIP/2025

 

Załączniki:
Pobierz plik (informacja o ponownym wyborze oferty.PDF)informacja o ponownym wyborze oferty.PDF[ ][ ]Teresa Bajor146 kB2025-05-16 14:45

Modyfikacja ogłoszenia o zamówieniu pn. : Zakup wraz z dostawą zasłon i firan na potrzeby Domów Studenckich Akademii Kultury Fizycznej im. B. Czecha w Krakowie

Modyfikacja ogłoszenia o zamówieniu pn. : Zakup wraz z dostawą zasłon i firan na potrzeby Domów Studenckich Akademii Kultury Fizycznej im. B. Czecha w Krakowie


Znak sprawy : K-2.381/17/BIP/2025

Termin składania ofert wraz z próbkami : 20.05.2025 r. godz. : 14:00

Załączniki:
Pobierz plik (informacja o modyfikacji ogłoszenia.pdf)informacja o modyfikacji ogłoszenia.pdf[ ][1]Teresa Bajor519 kB2025-05-15 14:45
Pobierz plik (Zmodyfikowane ogłoszenie o zamówieniu_2025.pdf)Zmodyfikowane ogłoszenie o zamówieniu_2025.pdf[ ][2]Teresa Bajor775 kB2025-05-15 14:46

OGŁOSZENIE POSTĘPOWANIA PN.: Zakup wraz z dostawą zasłon i firan na potrzeby Domów Studenckich Akademii Kultury Fizycznej im. B. Czecha w Krakowie:

OGŁOSZENIE POSTĘPOWANIA PN.: Zakup wraz z dostawą zasłon i firan na potrzeby Domów Studenckich Akademii Kultury Fizycznej im. B. Czecha w Krakowie

ZNAK SPRAWY : K-2.381/17/BIP/2025

TERMIN SKŁADANIA OFERT : 20.05.2025R. GODZ. 14:00

 

Zamawiający informuje, iż w dniu 15.05.2025 r. dokonał modyfikacji ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zakresie modyfikacji oraz zmodyfikowane ogłoszenie o zamówieniu zostały upublicznione w dn. 15.05.2025r. pod adresem :

https://bip.akf.krakow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-ponizej-130000/2045-modyfikacja-ogloszenia-o-zamowieniu-pn-zakup-wraz-z-dostawa-zaslon-i-firan-na-potrzeby-domow-studenckich-akademii-kultury-fizycznej-im-b-czecha-w-krakowie

 W dniu 16.05.2025 r. Zamawiający upublicznił treść pytania zadanego w przedmiotowej sprawie wraz z udzieloną odpowiedzią, które zostały upublicznione pod adresem :

https://bip.akf.krakow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-ponizej-130000/2047-pytanie-i-odpowiedz-do-postepowania-pn-zakup-wraz-z-dostawa-zaslon-i-firan-na-potrzeby-domow-studenckich-akademii-kultury-fizycznej-im-b-czecha-w-krakowie

 

Załączniki:
Pobierz plik (ogłoszenie o zamówiieniu_2025.pdf)ogłoszenie o zamówiieniu_2025.pdf[ ][ ]Teresa Bajor775 kB2025-05-14 12:58
Pobierz plik (zał.1_OPZ.pdf)zał.1_OPZ.pdf[ ][ ]Teresa Bajor1594 kB2025-05-14 12:58
Pobierz plik (zał.2_formularz oferty.doc)zał.2_formularz oferty.doc[ ][ ]Teresa Bajor54 kB2025-05-14 12:58
Pobierz plik (Zał.3_projekt umowy.pdf)Zał.3_projekt umowy.pdf[ ][ ]Teresa Bajor505 kB2025-05-14 12:58
Pobierz plik (zał.4_klauzula_RODO.pdf)zał.4_klauzula_RODO.pdf[ ][ ]Teresa Bajor630 kB2025-05-14 12:59
Pobierz plik (zał.5_OŚWIADCZENIE.pdf)zał.5_OŚWIADCZENIE.pdf[ ][ ]Teresa Bajor799 kB2025-05-14 13:00
Pobierz plik (zał. 2A_ specyfikacja ilościowo wartościowa_xls.xls)zał. 2A_ specyfikacja ilościowo wartościowa_xls.xls[ ][4]Teresa Bajor54 kB2025-05-14 12:59

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU : Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników AKF w Krakowie, w tym: badania wstępne, okresowe i kontrolne pracowników, udział lekarza w pracach Komisji BHP oraz badania studentów starających się o urlop d

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU : Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników AKF w Krakowie, w tym: badania wstępne, okresowe i kontrolne pracowników, udział lekarza w pracach Komisji BHP oraz badania studentów starających się o urlop długoterminowy.  

ZNAK SPRAWY : K-2.381/18/BIP/2025

Termin składania ofert : 19 maj 2025 r. godzina 10:00

Załączniki:
Pobierz plik (Ogłoszenie o Zamówieniu MP_2025.pdf)Ogłoszenie o Zamówieniu MP_2025.pdf[ ][ ]Teresa Bajor665 kB2025-05-13 16:51
Pobierz plik (zał. 1 _ OPZ.pdf)zał. 1 _ OPZ.pdf[ ][ ]Teresa Bajor651 kB2025-05-13 16:51
Pobierz plik (Zał. 2 - formularz oferty.doc)Zał. 2 - formularz oferty.doc[ ][ ]Teresa Bajor56 kB2025-05-13 16:51
Pobierz plik (ZAŁ. 2A - KALKULACJA CENOWA OFERTY MP.xlsx)ZAŁ. 2A - KALKULACJA CENOWA OFERTY MP.xlsx[ ][ ]Teresa Bajor14 kB2025-05-13 16:51
Pobierz plik (zał. 3 - projekt umowy.pdf)zał. 3 - projekt umowy.pdf[ ][ ]Teresa Bajor737 kB2025-05-13 16:51
Pobierz plik (zał. 4_ wykaz PLACÓWEK.docx)zał. 4_ wykaz PLACÓWEK.docx[ ][ ]Teresa Bajor19 kB2025-05-13 16:52
Pobierz plik (zał. 5 - klauzula (...).pdf)zał. 5 - klauzula (...).pdf[ ][ ]Teresa Bajor695 kB2025-05-13 16:52
Pobierz plik (zał. 6 - oświadczenie (...).pdf)zał. 6 - oświadczenie (...).pdf[ ][ ]Teresa Bajor804 kB2025-05-13 16:53

WYNIKI : Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych AKF w Krakowie wraz z przygotowaniem dokumentacji poaudytowej.

WYNIKI : Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych AKF w Krakowie wraz z przygotowaniem dokumentacji poaudytowej.


ZNAK SPRAWY : K-2.381/11/BIP/2025

Załączniki:
Pobierz plik (ogłoszenie o wyborze oferty AUDYT.PDF)ogłoszenie o wyborze oferty AUDYT.PDF[ ][ ]Teresa Bajor122 kB2025-05-12 12:32

Pytania i odpowiedzi postępowanie : Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych AKF w Krakowie wraz z przygotowaniem dokumentacji poaudytowej.

Pytania i odpowiedzi postępowanie : Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych AKF w Krakowie wraz z przygotowaniem dokumentacji poaudytowej.

Znak sprawy : K-2.381/11/BIP/2025r. 

Załączniki:
Pobierz plik (pytania i odpowiedzi z dnia 30.04.2025.pdf)pytania i odpowiedzi z dnia 30.04.2025.pdf[ ][ ]Teresa Bajor393 kB2025-04-30 10:44

WYNIKI: Usługa przeglądów serwisowych oraz konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AKF w Krakowie.

WYNIKI: Usługa przeglądów serwisowych oraz konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AKF w Krakowie W ZAKRESIE ZADAŃ CZĘŚCIOWYCH NR 1 I NR 2. 

 

Załączniki:
Pobierz plik (Wybór oferty Dźwigi 2025.PDF)Wybór oferty Dźwigi 2025.PDF[ ][ ]Teresa Bajor197 kB2025-04-28 13:10

Ogłoszenie o zamówieniu : Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych AKF w Krakowie wraz z przygotowaniem dokumentacji poaudytowej.

Ogłoszenie o zamówieniu : Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych AKF w Krakowie wraz z przygotowaniem dokumentacji poaudytowej.


Znak sprawy: K-2.381/11/BIP/2025

Termin składania ofert : 6 maj 2025 r. godzina 10:00

 

W dniu 30.04.2025r. Zamawiający upublicznił treść pytań wraz z odpowiedziami pod adresem :

https://bip.akf.krakow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-ponizej-130000/2039-pytania-i-odpowiedzi-postepowanie-przeprowadzenie-audytu-cyberbezpieczenstwa-systemow-informatycznych-akf-w-krakowie-wraz-z-przygotowaniem-dokumentacji-poaudytowej

 

 

Załączniki:
Pobierz plik (Ogłoszenie o zamówieniu.pdf)Ogłoszenie o zamówieniu.pdf[ ][ ]Teresa Bajor577 kB2025-04-25 13:54
Pobierz plik (zał. 1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf)zał. 1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf[ ][ ]Teresa Bajor759 kB2025-04-25 13:55
Pobierz plik (zał. 2 - formularz oferty.docx)zał. 2 - formularz oferty.docx[ ][ ]Teresa Bajor24 kB2025-04-25 13:56
Pobierz plik (zał. 3 - projekt umowy.pdf)zał. 3 - projekt umowy.pdf[ ][ ]Teresa Bajor419 kB2025-04-25 13:56
Pobierz plik (zał. 4 - wykaz usług.docx)zał. 4 - wykaz usług.docx[ ][ ]Teresa Bajor18 kB2025-04-25 13:59
Pobierz plik (zał. 5 - wykaz osób.docx)zał. 5 - wykaz osób.docx[ ][ ]Teresa Bajor21 kB2025-04-25 13:59
Pobierz plik (zał. 6 - klauzula RODO.pdf)zał. 6 - klauzula RODO.pdf[ ][ ]Teresa Bajor629 kB2025-04-25 13:59
Pobierz plik (zał. 7 - OSWIADCZENIE nowa przesłanka wykluczenia.pdf)zał. 7 - OSWIADCZENIE nowa przesłanka wykluczenia.pdf[ ][ ]Teresa Bajor863 kB2025-04-25 13:59

WYNIKI CZĘŚCIOWE: Świadczenie usług konserwacji układów chłodzących, urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Akademii Kultury Fizycznej im. Bronisława Czecha w Krakowie

WYNIKI CZĘŚCIOWE

 

Świadczenie usług konserwacji układów chłodzących, urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Akademii Kultury Fizycznej im. Bronisława Czecha w Krakowie

 

Znak sprawy: K-2.381/16/BIP/2025

Załączniki:
Pobierz plik (wyniki częściowe.PDF)wyniki częściowe.PDF[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP140 kB2025-04-25 13:26

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU : Usługa przeglądów serwisowych oraz konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AKF w Krakowie.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU : 

"świadczenie usługi przeglądów serwisowych oraz konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AKF im. B. Czecha w Krakowie przy al. Jana Pawła II 78, 80, 82, 84 w tym przeglądy i konserwacja użytkowanych przez Zamawiającego: dźwigów osobowych (wraz z monitoringiem bieżącym REM  dźwigów Firmy OTIS tylko dla dźwigów osobowych wykazanych w zadaniu 1), dźwigów towarowych oraz platform do przewozu osób z niepełnosprawnościami”

ZNAK SPRAWY : K-2.381/15/BIP/2025

TERMIN SKŁADANIA OFERT : 22.04.2025 r. godz. 14:00.

 

Załączniki:
Pobierz plik (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 2025.pdf)OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 2025.pdf[ ][ ]Teresa Bajor627 kB2025-04-16 07:55
Pobierz plik (Zał nr 2_formularz oferty.doc)Zał nr 2_formularz oferty.doc[ ][ ]Teresa Bajor56 kB2025-04-16 07:55
Pobierz plik (zał, nr 3 - projekt umowy.pdf)zał, nr 3 - projekt umowy.pdf[ ][ ]Teresa Bajor855 kB2025-04-16 07:56
Pobierz plik (Zał nr 2A do ogłoszenia.xls)Zał nr 2A do ogłoszenia.xls[ ][ ]Teresa Bajor39 kB2025-04-16 07:56
Pobierz plik (Zał nr 2B do ogłoszenia.xls)Zał nr 2B do ogłoszenia.xls[ ][ ]Teresa Bajor36 kB2025-04-16 07:56
Pobierz plik (Zał nr 4 wykaz osób.docx)Zał nr 4 wykaz osób.docx[ ][ ]Teresa Bajor20 kB2025-04-16 07:56
Pobierz plik (Zał nr 5 Karta przeglądu konserwacyjnego 2025-2026.docx)Zał nr 5 Karta przeglądu konserwacyjnego 2025-2026.docx[ ][ ]Teresa Bajor22 kB2025-04-16 07:56
Pobierz plik (zał. nr 6_klauzula RODO.doc)zał. nr 6_klauzula RODO.doc[ ][ ]Teresa Bajor44 kB2025-04-16 07:57
Pobierz plik (zał. nr 7_OŚWIADCZENIE nowa przesłanka wykluczenia.docx)zał. nr 7_OŚWIADCZENIE nowa przesłanka wykluczenia.docx[ ][ ]Teresa Bajor19 kB2025-04-16 07:57
Pobierz plik (ZAŁ. NR 1 - OPZ.pdf)ZAŁ. NR 1 - OPZ.pdf[ ][ ]Teresa Bajor875 kB2025-04-16 07:58
Pobierz plik (Zad 1 Poz 1 - Opis Techn.pdf)Zad 1 Poz 1 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor237 kB2025-04-16 07:58
Pobierz plik (Zad 1 Poz 2 - Opis Techn.pdf)Zad 1 Poz 2 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor220 kB2025-04-16 07:58
Pobierz plik (Zad 1 Poz 3 - Opis Techn.pdf)Zad 1 Poz 3 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor186 kB2025-04-16 07:58
Pobierz plik (Zad 1 Poz 4 - Opis Techn.pdf)Zad 1 Poz 4 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor181 kB2025-04-16 07:58
Pobierz plik (Zad 1 Poz 5 - Opis Techn.pdf)Zad 1 Poz 5 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor449 kB2025-04-16 07:58
Pobierz plik (Zad 1 Poz 6 - Opis Techn.pdf)Zad 1 Poz 6 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor298 kB2025-04-16 07:59
Pobierz plik (Zad 2 Poz 1 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 1 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor144 kB2025-04-16 07:59
Pobierz plik (Zad 2 Poz 2 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 2 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor1242 kB2025-04-16 07:59
Pobierz plik (Zad 2 Poz 3 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 3 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor237 kB2025-04-16 07:59
Pobierz plik (Zad 2 Poz 4 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 4 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor257 kB2025-04-16 07:59
Pobierz plik (Zad 2 Poz 5 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 5 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor151 kB2025-04-16 07:59
Pobierz plik (Zad 2 Poz 6 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 6 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor130 kB2025-04-16 08:00
Pobierz plik (Zad 2 Poz 7 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 7 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor312 kB2025-04-16 08:00
Pobierz plik (Zad 2 Poz 8 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 8 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor33 kB2025-04-16 08:00
Pobierz plik (Zad 2 Poz 9 -Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 9 -Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor35 kB2025-04-16 08:00
Pobierz plik (Zad 2 Poz 10 -Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 10 -Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor35 kB2025-04-16 08:01

Świadczenie usług konserwacji układów chłodzących, urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Akademii Kultury Fizycznej im. Bronisława Czecha w Krakowie

Świadczenie usług konserwacji układów chłodzących, urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Akademii Kultury Fizycznej im. Bronisława Czecha w Krakowie

 

Znak sprawy: K-2.381/16/BIP/2025

 

UWAGA: Zamawiający w dniu 15/04/2025 r. zamieścił: 

ZMODYFIKOWANY Zadanie 3 Zał nr 3C Projekt umowy 

ZMODYFIKOWANY Zadanie 4 Zał nr 3D Projekt umowy

 

modyfikacja dotyczy poprawienia oczywistej omyłki pisarskiej dotyczącej terminu wykonania zamówienia, winno być:

Umowę zawiera się na czas określony: od dnia 01.05.2025 r. do dnia 30.04.2026 r.

Załączniki:
Pobierz plik (Ogłoszenie o zamówieniu.docx)Ogłoszenie o zamówieniu.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP41 kB2025-04-14 14:35
Pobierz plik (Zadanie 1 Zał nr 3A Projekt umowy.docx)Zadanie 1 Zał nr 3A Projekt umowy.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP43 kB2025-04-14 14:35
Pobierz plik (Zadanie 2 Zał nr 3B Projekt umowy .doc)Zadanie 2 Zał nr 3B Projekt umowy .doc[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP96 kB2025-04-14 14:36
Pobierz plik (Zadanie 3 Zał nr 3C Projekt umowy .doc)Zadanie 3 Zał nr 3C Projekt umowy .doc[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP73 kB2025-04-14 14:36
Pobierz plik (Zadanie 4 Zał nr 3D Projekt umowy.doc)Zadanie 4 Zał nr 3D Projekt umowy.doc[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP77 kB2025-04-14 14:42
Pobierz plik (Zadanie nr 1 Załącznik nr 1A do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 1 Załącznik nr 1A do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP31 kB2025-04-14 14:42
Pobierz plik (Zadanie nr 1 Załącznik nr 2A do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 1 Załącznik nr 2A do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP16 kB2025-04-14 14:42
Pobierz plik (Zadanie nr 2 Załącznik nr 1B do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 2 Załącznik nr 1B do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP13 kB2025-04-14 14:42
Pobierz plik (Zadanie nr 2 Załącznik nr 2B do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 2 Załącznik nr 2B do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP13 kB2025-04-14 14:43
Pobierz plik (Zadanie nr 3 Załącznik nr 1C do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 3 Załącznik nr 1C do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP11 kB2025-04-14 14:43
Pobierz plik (Zadanie nr 3 Załącznik nr 2C do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 3 Załącznik nr 2C do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP11 kB2025-04-14 14:43
Pobierz plik (Zadanie nr 4 Załącznik nr 1D do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 4 Załącznik nr 1D do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP14 kB2025-04-14 14:43
Pobierz plik (Zadanie nr 4 Załącznik nr 2D do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 4 Załącznik nr 2D do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP14 kB2025-04-14 14:44
Pobierz plik (załącznik nr 1 do ogłoszenia -  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.docx)załącznik nr 1 do ogłoszenia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP29 kB2025-04-14 14:44
Pobierz plik (załącznik nr 2 do ogłoszenia - formularz oferty.docx)załącznik nr 2 do ogłoszenia - formularz oferty.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP20 kB2025-04-14 14:44
Pobierz plik (załącznik nr 4 do ogłoszenia_ Wykaz osób.docx)załącznik nr 4 do ogłoszenia_ Wykaz osób.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP22 kB2025-04-14 14:45
Pobierz plik (załącznik nr 5 do ogłoszenia_ Wykaz usług.docx)załącznik nr 5 do ogłoszenia_ Wykaz usług.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP20 kB2025-04-14 14:45
Pobierz plik (załącznik nr 6 do ogłoszenia_protokol  kontroli szczelnosci klimatyzacji.docx)załącznik nr 6 do ogłoszenia_protokol kontroli szczelnosci klimatyzacji.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP35 kB2025-04-14 14:45
Pobierz plik (załącznik nr 7 do ogłoszenia_ protokół przeglądu wentylacji mechanicznej.doc)załącznik nr 7 do ogłoszenia_ protokół przeglądu wentylacji mechanicznej.doc[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP51 kB2025-04-14 14:45
Pobierz plik (załącznik nr 8 do ogłoszenia_klauzula RODO.doc)załącznik nr 8 do ogłoszenia_klauzula RODO.doc[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP43 kB2025-04-14 14:45
Pobierz plik (załącznik nr 9 do ogłoszenia _OŚWIADCZENIE.docx)załącznik nr 9 do ogłoszenia _OŚWIADCZENIE.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP18 kB2025-04-14 14:45
Pobierz plik (ZMODYFIKOWANY Zadanie 3 Zał nr 3C Projekt umowy .doc)ZMODYFIKOWANY Zadanie 3 Zał nr 3C Projekt umowy .doc[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP73 kB2025-04-15 14:17
Pobierz plik (ZMODYFIKOWANY Zadanie 4 Zał nr 3D Projekt umowy.doc)ZMODYFIKOWANY Zadanie 4 Zał nr 3D Projekt umowy.doc[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP77 kB2025-04-15 14:17