REKTOR Akademii Kultury Fizycznej im. Bronisława Czecha w Krakowie
poszukuje osoby do pracy na stanowisku:
GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO – KWESTORA w pełnym wymiarze czasu pracy

Niezbędne wymagania i kwalifikacje:

  • kandydat musi spełniać warunki określone w art. 54 ust. 2 pkt. 1-5 ustawy o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 1530 z późn. zm.),
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 8-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej czteroletnie w księgowości na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym, preferowane w dziale księgowości (jako główny księgowy, z-ca głównego księgowego, samodzielny księgowy),
  • 4-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
  • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, ustaw podatkowych, ustawy Prawo Zamówień Publicznych a także ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
  • zdolności analityczne i planistyczne,
  • rzetelność, sumienność i zaangażowanie,
  • duża samodzielność, odpowiedzialność, systematyczność i konsekwencja w działaniu oraz zdolności organizacyjne,
  • umiejętność kierowania podległym zespołem, w szczególności organizowania pracy,
  • zdolności komunikacyjne, umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, wysoka kultura osobista,

Dodatkowym atutem kandydata będzie:

  • doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub innej jednostce sektora finansów publicznych,
  • znajomość specyfiki działania i finansowania szkół wyższych,
  • znajomość systemów finansowo-księgowych klasy ERP,
  • znajomość języka angielskiego.

Zakres podstawowych obowiązków obejmuje w szczególności:

  • pełnienie funkcji głównego księgowego uczelni i ponoszenie odpowiedzialności za prowadzenie ksiąg rachunkowych,
  • prowadzenie rachunkowości finansowej i zarządczej Uczelni,
  • organizacja i nadzór nad całością spraw związanych z księgowością,
  • opracowywanie sprawozdań finansowych i planów rzeczowo-finansowych,
  • przygotowanie prognoz i analiz oraz opinii w zakresie finansowo-księgowym,
  • kontrola kompletności i rzetelności dokumentów finansowo-księgowych, zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem rzeczowo-finansowym oraz przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • badanie dokumentów pod względem formalnym, rachunkowym oraz ich legalności i kompletności,
  • zarządzanie płynnością finansową i środkami pieniężnymi, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • współpraca z bankami obsługującymi Uczelnię,
  • weryfikacja umów zawieranych przez jednostki organizacyjne Uczelni pod względem finansowym i ich kontrasygnata w tym zakresie,
  • kierowanie pracami podległych pracowników, sprawowanie nad nimi nadzoru i ich szkolenie,
  • inicjowanie i udział w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących prowadzenia rachunkowości oraz projektów wszelkich wewnętrznych aktów normatywnych związanych z finansami uczelni,
  • kreowanie rozwiązań organizacyjnych związanych z gospodarką finansową Uczelni w porozumieniu z kierownikami innych jednostek organizacyjnych,
  • czuwanie nad wydatkowaniem udzielanych Uczelni dotacji i subwencji zgodnie z przepisami dotyczącymi ich wydatkowania oraz terminowe rozliczanie dotacji,
  • wykonywanie innych zadań związanych z prowadzeniem gospodarki finansowej Uczelni i sprawozdawczością w tym zakresie.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uzyskane kwalifikacje (wykształcenie, ukończone kursy itp.),
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwo skarbowe,
  • zgodę na przetwarzanie danych osobowych, poprzez przesłanie podpisanego załącznika z informacją o przetwarzaniu danych osobowych.

Warunki zatrudnienia:

  • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju;
  • świadczenia z ZFŚS, dodatkowe wynagrodzenie roczne (13-tka),
  • zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze 1 etatu.

Zgłoszenia kandydatów, spełniające powyższe wymagania, prosimy składać w Dziale Spraw Pracowniczych Akademii Kultury Fizycznej im. Bronisława Czecha w Krakowie, pokój 207 Al. Jana Pawła II 78, 31-571 Kraków

- z dopiskiem na kopercie: Rekrutacja - Kwestor AKF.

Dokumenty aplikacyjne mogą być również przesłane w formacie PDF na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem w tytule wiadomości: Rekrutacja - Kwestor AKF.

Termin składania dokumentów upływa z dniem 18 lipca 2025 roku

Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

Do przekazanej aplikacji należy dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”.

Dane osobowe osoby zainteresowanej będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji i nie będą udostępniane innym podmiotom. Osobie zainteresowanej przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Złożone dokumenty można odebrać w Dziale Spraw Pracowniczych, al. Jana Pawła II 78, pokój 207, w dniach od 22 do 26 września 2025 roku. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.

REKTOR
(-) prof. dr hab. Andrzej KLIMEK

1Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata do pracy

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) Akademia Kultury Fizycznej im. Bronisława Czecha w Krakowie informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Kultury Fizycznej w Krakowie, al. Jana Pawła II 78, 31- 571 Kraków, reprezentowana przez Rektora.
  2. Akademia Kultury Fizycznej w Krakowie wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Osobowych al. Jana Pawła II 78, 31- 571 Kraków, pawilon A, pokój nr 202. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod nr telefonu 12 683 14 30.
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    1. przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu z dnia 2 czerwca 2025 r. o konkursie na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Obsługi Ruchu Turystycznego w Instytucie Turystyki w ramach wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą – Kodeks pracy;
    2. przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu z dnia 2 czerwca 2025 r. o konkursie na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Obsługi Ruchu Turystycznego w Instytucie Turystyki na podstawie wyrażonej zgody na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgodą jest Pani /Pana wyraźne działanie w postaci przesłania Administratorowi CV. Zgoda na przetwarzania danych osobowych dotyczy danych, które dobrowolnie Pan/Pani przekazuje w ramach złożonego CV, a które nie wynikają z ustawy – Kodeks pracy.
  4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych wynika z przepisów prawa (dotyczy danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Poddanie danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) jest dobrowolne.
  5. Jeśli Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Akademię Kultury Fizycznej w Krakowie w ramach usługi Office 365, mogą być one przekazywane do państw trzecich (USA) na podstawie zawartej umowy powierzenia wraz z klauzulami oraz gwarancją wdrożenia przez Microsoft dokumentu zwanego „Tarczą Prywatności”.
  6. Pani/Pana dane będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji. W przypadku nie zawarcia z Panią/Panem umowy po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną usunięte.
  7. Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – na warunkach i zasadach określonych w RODO.
  8. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, posiada Pani/Pan również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą tradycyjną na adres: Dział Spraw Pracowniczych, Sekcja Kadr Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie al. Jana Pawła II 78, 31- 571 Kraków, lub wycofać osobiście stawiając się w Sekcji Kadr AKF al. Jana Pawła II 78, 31- 571 Kraków, pawilon A, pokój 207.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem automatycznego podejmowania decyzji ani profilowania.
  10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.